Strona głównaLudzieGrycanki: ulubienice polskich mediów

Grycanki: ulubienice polskich mediów

Marta Grycan oraz jej trzy córki: Wiktoria, Weronika i Gabriela opanowały polskie media. Konsekwencja w budowaniu wizerunku Grycanek przełożyła się na zarówno na olbrzymie zainteresowanie środków masowego przekazu, jak i niezwykle wysoki ekwiwalent reklamowy. Rodzimych celebrytek nie przyćmiewają nawet amerykańskie Kardashianki – wynika z analizy agencji informacyjnej „Press-Service Monitoring Mediów”.
Skrajne emocje opinii publicznej, towarzyszące Grycankom od momentu premiery na warszawskich salonach przysłużyły się z pewnością utrzymaniu przez nie pozycji najbardziej rozpoznawalnych celebrytek w Polsce, będąc świetnym punktem wyjścia poważniejszych decyzji biznesowych. Podobny schemat postępowania towarzyszył karierze amerykańskich Kardashianek: Kris (Jenner), Kim, Khloe i Kourtney. Panie zasłynęły programem reality show „Z kamerą u Kardashianów” i rozpętały prawdziwą medialną burzę, która przełożyła się ostatecznie na zarobki rzędu bagatela…. 65 mln dolarów rocznie. O nazwisku „Kardiashian” można już mówić w kategorii świetnie rozpoznawalnej światowej marki, która firmuje perfumy, ubrania czy bieliznę.

Mimo niezwykłej popularności Kardashianek w polskich mediach niepodzielnie królują Grycanki. Od 1 stycznia do 30 kwietnia br. ukazało się na ich temat 1513 informacji, z czego 1296 w internecie, 167 w prasie i aż 50 w RTV (Kardashianki uzyskały wynik na poziomie 189 materiałów). Co ciekawe, najbardziej medialna pozostaje Marta Grycan, a po niej: Weronika, Wiktoria i Gabriela. Inaczej jest w teamie Kardashianek – tam zdecydowanie króluje jedna z córek – Kim Kardashian. Kolejne miejsca zajmują: Khloe, Kourtney oraz ich matka, Kris.

„Press-Service Monitoring Mediów” zbadał także częstotliwość występowania materiałów na pierwszych 15 stronach gazet. Panie Grycan pojawiły się w ciągu 4 miesięcy 19 razy na jedynkach gazet, 2 razy na stronie drugiej i 10 razy na trzeciej, a uzyskany przez nie ekwiwalent reklamowy na poziomie 16 mln jest imponujący oraz porównywalny z wynikami najbardziej znanych polskich marek, zatrudniających sztab osób od promocji i PR.

Grycanki i Kardashianki wiodą prym w mediach o profilu popularnym i bulwarowym. O polskich celebrytkach najczęściej donoszą serwisy: se.pl, plejada.pl i nocoty.pl, plotek.pl oraz pudelek.pl. Wśród prasy Top 5 stanowią: „Fakt”, „Super Express”, „Party”, „Angora”, „Na żywo”. Kardashianki królują odpowiednio w serwisach: kozaczek.pl, plejada.pl, pudelek.pl, se.pl, nocoty.pl oraz na łamach „Faktu”, „Super Expressu”, „Show” i „Sukcesu”.

Zarówno paniom Grycan, jak i Kardashian nie można z pewnością odmówić pracowitości i konsekwencji w realizowaniu strategii wizerunkowej. Marta Grycan nie kryje w udzielanych wywiadach swoich najbliższych planów związanych z wydaniem oraz prowadzeniem autorskiego programu kulinarnego. Wiktoria rozpoczęła karierę modelki XXL i ma za sobą pierwsze sesje w poczytnych magazynach lifestylowych. Media informowały także o rozpoczęciu współpracy między Weroniką Grycan i Michałem Wiśniewskim.

Zobacz także

 

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Komentarze

  • 22:16:59, 08-06-2012 ~gość: 83.243.34.xxx

    i ok, może przestanie sie je wreszcie kojrzyc lodami, z ktymi nie maja nic wspólnego
  • 18:55:10, 09-06-2012 krystynas53

    Jak to nie mają. Dziadek Grycan robi lody, tatuś Grycan piecze pączki, a dziewczyny Grycan robia kasę.
    Jak dla mnie mają niesamowite parcie na szkło. Mają swoje pięć minut i wykorzystują je maksymalnie.
    Marta jest Głogowianką.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Pola Nadziei
  • Uniwersytety Trzeciego Wieku
  • Internetowe Stowarzyszenie Seniorów
  • Kobiety.net.pl
  • Oferty pracy